linizfliniz

the one and only.

Äntligen..

Kategori: Allmänt

.. har jag min alldeles egna blogg! :D

Välkommen hit "ALLA" läsare! :)

Den här dagen har jag spenderat med mina fina (rim) komiiiisar :) Det började med en tur till ICA Maxi för att handla, efter det satte storbaket igång, det var nämligen dags för våran berömda tjockistårta. Det är som en tradition sen några år tillbaka, en gång / sommar! :)


Här har ni några finfina bilder :)

  
  
  
 


Mums !


  Man kan säga att vi hamnade som i ett slags tillsånd mellan paltkoma och sockerkick. Efter en välbehövd vila fortsatte kvällen med att bestiga höga torn, vandra omkring i tät djungel med massa hemska djur och tillslut ett kvälls/nattdopp, mkt uppfriskande sådant :)


Detta får bli allt för denna gång! Men hörs snart.

ps. jag har dom bästa läsarna i världen :$ ds.

*KjamPåEr* Linizfliniz

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här: