linizfliniz

the one and only.

Jobb, jobb, jobb

Kategori: Allmänt

Jag hade ställt väckarklockan på 11.30 idag men vaknade av att telefonen "rang", typ 09.30.. lite irriterande måste jag säga! De va någon från jobbet som sökte mamma! Inte nog med de utan 11.13 så ringer telefonen igen, denna gång var det min chef som bad mej jobba inatt.. Så nu sitter man här på jobbet, känner ingen som helst pepp :P Men "bara" 2 timmar kvar nu. *Håll ut!



För övrigt så har jag spelat match idag, vann med 6-0 mot Sörfors! :) Så nästa säsong blir de å spela i 4:an.

Jag som skulle städa och baka imorrn, lär ju dock inte orka göra nått av de! :(


Nu fick man larm från trygghetscentralen, så då äre bara att ge sej iväg.. :P


Ha en bra dag alla ! :D


/ Linizfliniz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: