linizfliniz

the one and only.

Vinst ! :D

Kategori: Allmänt

Hej på er ! :)


Min dag har sett ut så här:
Hade ställt klockan på 09.30, men kännde att de va alldeles för tidigt för att stiga upp så sov till klockan 13.00 ist :)  ( Har inte riktigt vänt tillbaka på dygnet än, hihi ^^ ) Klev upp och gjorde "frunch", de blev en varm macka med ost, skinka och tomat :)


 


Efter det så kände jag att jag hade fått energi till att städa, så nu är huset rent och fint! :) ( Dock inte hela huset, mitt rum är fortfarande kaos, men de får jag ta tag i en annan dag :P )


Vill ha ! (A)







(Hello Kitty om ni inte ser de ;P, dammsugaren alltså!)




Nu ikväll har jag haft fotbollsmatch, Sandviks IK - Tvärålund. Vi vann med 1-0 :) Wiiie ! Vi ligger förövrigt 2:a i tabellen ;)






Och nu ligger jag här i sängen, hade tänkt plugga lite till min tenta, men de känns sjuuukt drygt! :/  Kommer som vanligt sluta med att jag gör något helt annat.. :P














*KjamPåEr* Linizfliniz  :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: