linizfliniz

the one and only.

Blod

Kategori: Allmänt

Hej och hå, heja på.. Sverige ?! 

D
om spelar match nu, men vem bryr sej.. blir lix inget VM, dom är för kassa ! :P
                                               
                                                                                                                 


Ja, idag har jag varit på blodcentralen och tagit blodprov för att se om jag är ok för att bli blodgivare :P Så nu äre bara att vänta och se!


                                     


Och på fredag ska jag själv lära mej hur man tar blodprov.. Fattar verkligen inte hur jag ska kunna sticka en nål i någons arm !! :O




J
ust nu så "pluggar" jag farmakologi, de handlar om läkemedel :P Går väl inte så vidare bra, kommer alltid på något roligare att göra :)



                                      


                                                               Aja, ni får ha en bra kväll ! :)



                                                                          /Linizfliniz  :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: