linizfliniz

the one and only.

God Jul !

Kategori: Allmänt

Såja, då va julen över !

Har varit intensivt med uppdateringar här på bloggen nu kring jul måste jag säga :P Men jag tänkte ni vill ju säkert veta va jag fick i julklapp osv ;)

Kan börja med att säga att jag egentligen inte är så mkt för julklappar :P Men nu är de så att vi har som en liten tradition att spela ett julklappsspel.. man köper ett gäng julklappar som skulle kunna passa vem som helst sen spelar man om dom :) Och jag blev nöjd med klapparna jag vann :D Vann en ljuslykta i form av ett hjäta, ett glöggset, en prynadsfigur, en välkomstskylt, en skål och en after eight (gillar dock inte de, så den gav jag bort :P) Men i övrigt perfekta saker när man ska flytta hemifrån!




/Linizfliniz


Kommentarer


Kommentera inlägget här: