linizfliniz

the one and only.

Golf

Kategori: Allmänt

Hej Bloggen ! :)

Idag har varit en dag med riktigt skitväder (förutom en stund på kvällen då solen faktist tittade fram). Jag trotsade dock blåsten och regnet och for och badade :) Riktigt skönt i vattnet !

På kvällen for jag och Amos till ranchen för att slå lite golfbollar :P Och då kom jag fram till att golf inte är någon sport för mej.. Man måste vara alldeles för tyst och koncentrerad :P





Efter de såg vi nån konstig film sen blev de tvspelsspelande :P Jag har dock inte hängt med i utvecklingen :P
 Man kan säga att jag fortfarande är på de här stadiet --> medan man numera kör med dessa --> :P Alldeles för avancerade för mej, förstår mej inte på dom där joystickarna :P Men efter några matcher i Mario Strikers så var jag uppdaterad till nuet ! :)



/Linizfliniz


Kommentarer


Kommentera inlägget här: