linizfliniz

the one and only.

Land & Rike

Kategori: Allmänt

Ställde klockan på 11.00 i morse för att jag skulle pallra mej upp och sola, hade t.o.m ställt flera alarm efter varann så jag verkligen skulle ta mej upp ! Men inte hjälpte de inte, stängde av allihop och fortsatte sova.. Vaknade halv 2 och då vare bara på med bikinin och ut och pressa :P










På kvällen var jag bjuden på tårta hos Evve som fyllde år :) Vi spelade Jepoardy, jag och Tove vann stooort ! ;) (Tur de efter som båda är dåliga forlorare) Sen körde vi även en lek som man brukade köra när man va liten, "Land & Rike", faktist riktigt kul :)


Vi gick även på spökjakt på kyrkogården ! Ser ni spöket ? :O


Jag känner för ett nattdopp, ingen som är sugen ? :) *Hihi*


/Linizfliniz


Kommentarer


Kommentera inlägget här: