linizfliniz

the one and only.

Sommar & Sol

Kategori: Allmänt

Det är redan den 12  juni, tiden går alldeles för snabb !

Jag ser nästan aldrig solens ljus eftersom jag jobbar på nätterna och sover på dagarna.. Man kan nästan tro att jag är en vampyr, nästan lika blek som en också ! När min bror som brukar vara vit som snö är brunare än mej, då är det illa ! :P Men mamma väckte mej iaf klockan 13.00 idag så jag hann ligga ute i solen en stund, fick t.o.m en rand av bikinin ! ;P *Nöjd*

Jordgubbsplantorna har dock fått en hel del sol, plockade min första mogna jordgubbe idag !
       S
juuukt goood ! ;D













Ikväll spelades VM-final mellan Holland - Spanien i Sydafrika. Så jag vill passa på att gratta dom nuvarande världsmästarna SPANIEN !



Nu ska jag lägga mej så jag orkar upp och sola imorrn (idag) !


/L
inizfliniz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: