linizfliniz

the one and only.

Köra bil.

Kategori: Allmänt

Idag har jag kört gaaalet mkt bil :P Det började med att jag och Robin skulle fara på picknick, men planen gick inte ritkigt som den skulle utan vi åkte omkring på ställen jag inte visste fanns :P Slutade dock med en god mackaHamrinsberget men utsikt över Umeå :)


Brännland                                                      Foto: Lina Bäckström


Sen på kvällen blev de ännu mer bilkörande.. Jag, Berit och Robin har åkt omkring i Umeå och hälsat på massa folk osv :P


Träffade även på 3 igelkottar ikväll, här är en av dom :) -->




Sen när man kommer hem och väl bestämmer sig för att göra en tidig kväll och har just lagt sej i sängen så ringen brushis och vill ha hämtning i stan.. Och inte nog med det utan då vare nå folk som skulle till Calshem & Obbola också !


Men nu är jag äntligen hemma och tänker faktist sova! :)

Gonatt!!!!!!!!!!!!!!!!!

/Linizfliniz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: