linizfliniz

the one and only.

Bullar!

Kategori: Allmänt

Haft en väligt skön helg! Dock kanske käkat lite väl mkt gosaker..
 
I fredags for jag till Malle och käkade nybakta bullar och drack mjölk och bara myste. Fick även lite manikyr :)
 
 
I lördags va jag och Malle tiiiidigt på gymmet. Sedan for jag å fikade (tårta, kakor, bullar)  hos henne eftersom hon fyllt år. På kvällen hade hon och Johanna en gemensam födelsedagsmiddag = ännu mer mat och fika.
 
 
I söndags hängde jag med Ludde & Alma. Vi gjorde pepparkakshus, spelade tvspel, lekte kurragömma osv. Som tur var så åt vi ej pepparkakshuset, men slank ner en och annan bulle.
 
 
Så, ikväll har jag varit och tränat 2 pass. Men gissa vad som slank ner efter träningen.. jo, bullar!
 
Och imorgon innan jag börjar "jobba" så ska jag baka bullar eftersom detta är min sista vecka på praktiken..
 
Snart lär jag väl se ut som en bulle...
 
 
 
/L.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: