linizfliniz

the one and only.

no nada.

Kategori: Allmänt

Hola amigos!
 
Jajjemen, då vare denna eviga måndag igen. Dock var den visst över för 8 minuter sedan ser jag nu. Så alltså, nu äre tisdag! ;P Jag är ändå helt ok nöjd med helgen! :) Mysmiddag på fredag, dm-matcher i futsal lördag (som vi ej behöver nämna resultat på..), bakade lussekatter på söndag dag (Som på bilden nedan ser rätt så fina ut, men när jag gräddat dom = sjukt fula! Men iaf goda.) Och sen på söndagkväll blev de jobb = lite klirr i kassan.
 
 
Nu har jag har ett liiiitet litet probelm. Egentligen brukar jag ha däckat vid det här klockslaget.. Meeen jag kände mej så trött innan jag skulle gå å träna så jag tog nå koffeintabletter. = no good! Tål typ inte koffein, blir helt speedad av de! Men, min dead-line för att sova har jag satt på 01.00. Allså 29 min kvar.
 
/L
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: