linizfliniz

the one and only.

SnickarN^

Kategori: Allmänt

Gokväll! :)

Har just varit å handlat inför morgondagens fest. Det är nämligen så att Malle flyttar om 1 vecka (!!!) så vi hade tänkt ha en liten hejdåfest för henne. Har även blivit en liten tradition att varje sommar ha en fest i mitt uterum så detta blir årets!

Jag har nu tillbringat 4 nätter i lekstugan eftersom min brorsa har haft en kompis på besök. Nu i natt är sista natten jag sover där. Det har faktiskt varit mysigt men ska bli skönt att få tillbaka sitt rum :)



Hela dagen igår, från halv 2 till halv 12, så hjälpte jag en kompis att skruva trall. Så idag känns de i gammkroppen vill jag lova! Kan även säga att det är en balkong som ligger på andra våningen, så fick lov att lyfta upp alla plankor.

I böran:
I mitten:
Klart:
Man måste ju även ha drickes & matpaus:


Peace out / Linizfliniz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: