linizfliniz

the one and only.

besvikelsen.

Kategori: Allmänt

 
Hallåhej!
 
Efter en hård dag på praktiken bestämmer jag mej för att efter middagen lägga mej och vila en stund innan träningen. Ställer klockan på 19.15, alltså en timme innan träningen börjar. Vaknar 20.10 och står i valet och kvalet om jag ens ska orka pallra mej dit. Men bestämmer mej iaf för att göra det! Har ju trots allt haft den sista saffranssemlan i tankarna hela dagen och min plan var att ta den när jag kommer hem från träningen. Men när jag kommer hem och öppnar kylen upptäcker jag att den är borta.. Asså fatta besvikelsen när jag upptäcker att den inte finns kvar, vill nästan börja gråta.
 
 
Men nu har jag hunnit smälta det där och efter en skön dusch och nerbäddad i sängen inser jag nu i efterhand att det kanske var lika bra. Annars hade väl träningen blivit + - 0.
 
GODNATT!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: