linizfliniz

the one and only.

La familia. ♥

Kategori: Allmänt

Har haft en slitsam dag på jobbet idag. Har typ irrat omkring som en yr höna. Kändes skönt att ha något att se fram emot ikväll. Vi hade nämligen planerat in våran årliga pickning! Åt sjuuukt jäkla god mat tills den nästan kom ut genom öronen :) Vi hade sjukt tur med vädret, i morse spöregnade det sen har det sett lite ostadigt ut hela dagen. Men nu ikväll var det riktigt varmt, kom typ 11 droppar på oss och sedan blev de sol! :D
 
Spammar med lite bilder:
 
 
Tur att jag åt en sådan brakmåltid! För från 20.00 skulle jag vara fastande, så 19.59 tröck jag en sista marsmallow. Och nu från och med 00.00 får jag ej dricka något! Så svepte nyss ett glas vatten. För man vet aldig då närsta gång man får dricka blir eftersom jag jobbar och inte vet när jag kan smita undan för provtagning. Ska nämligen göra en hälsoundersökning.
 
Har blivit bjuden på fest med ett gäng läkarstudenter imorgon, vet dock ej om jag ska orkaaaaaaaa?! :O
 
Aja, bäst jag sover nu iaf! Nattinattnatt :) pösshöj.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: