linizfliniz

the one and only.

Yeah yeah yeah.

Kategori: Allmänt

Oj, vilken formsvacka jag haft på bloggfronten ser jag nu! Dags för lite update, förstår ni är nyfikna på vad jag pysslar med om dagarna! ;)
 
Här om dagen spenderade jag hela dagen med min pappa. Vi drog till en sjö där dom planterat in ädelfisk för att testa vår fiskelycka! Vi spenderade hela 6½ timme vid denna sjö, dock utan lycka.. Pappa hade dock en stor firre på kroken men den släppte! :/ Hade dock en sjukt bra dag hur som helst! ♥
 
 
Annars då, man känner att det börjar bli höst! Nu ikväll då jag cyklade hem från jobbet så var de lite småkyligt även fast det varit en varm dag. Va och köpte lite ljuslyktor till lägenheten här om dagen. Mkt mysigt!

Kanske rent utav är så att man tog årets sista dopp efter träningen här om dagen. Men man vet aldrig :) 

Mitt lag är fan kung:D
 
Hej-å-hå-å-luden-tå! :)
 

Kommentarer

  • malle säger:

    årets sista?! skulle inte tro det......???

    Svar: Nä, vi ska nakenbada ihop ;)
    Lina

    2013-08-22 | 01:01:43

Kommentera inlägget här: