linizfliniz

the one and only.

0 inspiration.

Kategori: Allmänt

Mitt nya jobb har typ tagit knäcken på mej! De ända jag har gjort dessa 2 veckor är typ jobbat och sovit. Har ej orkar vara social med någon och träningen har gått åt skogen. Har istället "tröst ätit" massa onyttigheter och skaffat mej lite hull..
 
En bra nyhet som jag ej har berättat för er är att jag har köpt lägenhet! En 2:a på Berghem. Hur bra som helst! Nära till jobb, affär, pizzeria, alla bussar, elljusspår, stan and so on. Flyttar in i början på April. Weeehooo
 
Malin har varit i valet & kvalet om hon ska stanna i Sthlm i sommar eller komma hem till fina Norrland. Och som de ser ut nu så kommer hon hem. Då blir jag glaaaad!
 
Denna hänger ovanför min säng, gjorde den när jag jobbade natt i somras:
 
Har under en välidigt lång tid försökt klippa ihop en film från våran resa som vi gjorde för nu mer än ett år sedan. Men den har stått stilla under en längre tid. Men ikväll har jag jobbat lite på den och kanske att de börjar bli nån struktur på den. Sjukt mkt klipp har vi!
 
 
Aja, detta får bli allt för denna gång! Nattinatt :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: