linizfliniz

the one and only.

355.

Kategori: Allmänt

Nä, nu är jag fan lack! Fått tillbaka min telefon från service och jag hinner bara starta den å ladda ner nå appar. Sen när jag ska kolla på den efter ett tag är de samma fel som innan lagningen, den är ba svart!!!!!! Så måste ta ut batteriet för att få igång den.. Nu har jag iaf gjort nån jäkla updadering. Och funkar den inte nu är denna telefon ett minne blott..
 
I övrigt då.. Jag är nu färdig med min inskolning på jobbet. Så imorgon är min första dag "on my own" så att säga. Känns fett nervöst faktiskt. Men de ska nog gå bra hoppas jag! Kollade just busstidtabellen, måste ta bussen som går 06.00! Brukar åka med pappa men dels så gjorde han sin sista dag på jobbet idag och så åker han till Thailand imorgon. Blir kung då jag får läggan! Nära å bra :)
 
Thailand skulle inte va helt fel!
 
 
Säger bara de, THAILAND I'M COMING BACK!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: