linizfliniz

the one and only.

...

Kategori: Allmänt

Hemma efter ett rätt bra kvällspass på jobbet! Fick sluta redan klockan 9 så ist för å vänta på bussen som gick 21.50 så ringde jag efter skjuts. Skulle inte ens varit hemma än! Har hunnit bläddra igenom 4 dagar på Instagram på min mammas mobil. Galet vad man känner sej avständ från omvärlden då man ej har en smartphone. Hoppas min mobil kommer tillbaka snart, den är på service!
 
Fredag imorgon och ledig i helgen! Grymt sé najs! Vi har cup hela lördagen, 8-17. I övrigt så blir de en väldigt lugn helg :)  
 
Å inte har man nån bild å bjú på nu när man har en sån kass mobil... Får bli en från våran resa. Jag å en liten söt sköldpadda :) Sjuuuukt vad jag längtar utomlands!
 
 
Nu blire å borsta tänderna å krypa till kojjs!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: