linizfliniz

the one and only.

2012.

Kategori: Allmänt

 
Har gjort en liten resumé av det gångna året.
 
 
Januari: Nyår firades på Koh Chang med ett gäng random dudes som bodde på samma hotell som oss. Tog sjukt lång tid innan vi våga fråga om dom ville fira med oss, fega tjejer! Dracks en hel del SangSom.
 
 
Slutet av januari var våran sista tid på resande fot och den tiden spenderade vi Bangkok. Skönt häng med ett skönt gäng, nämligen Växjögrabbarna!
 
 
Februari: Jag drar iväg och reser igen. Denna gång till Kanarieöarna med familjen för att fira mamma som fyllede år.
 
Vit vs Brun
 
 När jag kom hem var det dax att börja jobb igen.
 
 
Mars: Drog till Malles stuga för lite brädåkning och chill. Men konstigt nog så tog all Konnys (Malins pappa) öl som han hade i stugan slut...?!
 
 
April: Jag fyllde hela 23 år och bjöd på taco-middag och tårta.
 
Maj: Firade Valborg med Malin.
 

 
Juni: Suget på värme igen blev för stort. Drog iväg på en sista minuten till Turkiet med Malin, Emma och Anna och mötte på plats i Turkiet upp Växjö-grabbsen.
 

 
Juli: Jag och Malle drar på en road-trip genom Sverige ända ner till Växjö, 108 mil. Sov två nätter i bilen, fällde ner baksätena och sov halft i skuffen. Väl i Växjö va vi på lite sightseeing, festade, bastade, badade, spelade mingolf, blåste glas, grillade, spelade kubb osv.
 



Flyttade ut i lekstugan för att bo där ett tag.
 
 
Och njöt av sommar!
 
 
Började lira fotboll igen.
 
 
Malin fick en avskedsfest efetersom hon flyttade till Sthlm.
 
 
Augusti: Malles flyttlass gick och jag åket med ner, kryssning i samma veva me dom Malin flyttade in hos och deras kompisar.
 
 
Kräftskiva med laget.
 
 
Får upp ögonen för fiske. Storgäddan är och nafsar, men inget mer.

 
September: Ger dock inte upp fisket och nu kommer fiskarna. Fiskelycka.
 
1-0 Lina


3-1 Jens


Jag gav typ upp men "plötsligt händer det". Drar upp min första gädda någonsin! 3-2 Jens, men tycker gäddan räknas som mer vi säger 3-3.

 
Åker och hälsar på Malle i stor-sthlm.
 
 
Bakar Cupcakes med Evelina
 

 
Oktober: Firar halloween med Eve som sugarskulls.
 


Festar med Eve.
 
 
Kör dumper och börjar ta hullatsarkortet.
 

 
November: Hänger med Hanna på psyket.
 
 
December: Njuter över att fira jul hemma!
 



 
 
 Detta är väl iaf en del av mitt föregående år!
 
 
Gott Nytt År!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: