linizfliniz

the one and only.

Always look on the bright side of life.

Kategori: Allmänt

Vi läser ju som sagt kursen katastrofmedicin i skolan nu. Hade 2 från ambulansen som va och föreläste och så hade vi nå praktiska övningar att sätta halskrage osv. Men iaf, i föreläsningen nämnde dom att man sitter säkrast till vänster långt bak i bussen och sedan berättade dom om en händelser där det var en buss som tappat ett däck och kört av vägen och blivit en hemsk olycka.
 
 
Och vet ni va de sjukaste är, när jag åker buss hem från skolan har bussen innan min buss tappat 2 däck!!! Så då började jag tänka på vilken den säkraste platsen va.. och jag sitter långt fram till höger.
 
 
Resten av kvällen då.. har blivit erbjuden jobb, kikat på lägenheter, power napat, gymmat & kollat på föreläsningar. På gymmet blev jag på så hemskt dåligt humör (utan anledning) och har som haft den känslan resten av kvällen. Bläää.
 
 
Så jag säger Gonatt!
 
 
 
 
 
 


























Kommentarer


Kommentera inlägget här: