linizfliniz

the one and only.

Back to school.

Kategori: Allmänt

Vaknar klockan 07.15 av väckarklockan och tror då att jag försovit mig. Bestämmer mej bara för att snooza 1 gång (mot för typ 6 ggr som jag brukar) för att minimera risken att försova mej. Är så jäkla trött när jag kliver upp! Min frukost blir 2 koffe & en avokado. Sätter mej sedan på bussen och det känns som att de kommer bli en låååång dag!
 
Men som tur har Hanna funnits där och gjort dagen 1000 ggr bättre ;)
 
På lunchrasten tog vi en prommis i det vackra vädret ner till älven. 
 
 
Sedan har vi tecknat en del under föreläsningarnas gång. Hanna är en riktigt konstnär. Ser ni hur fokuserad hon är ?! Fattar inte, hon måste typ ha ett 6:e sinne, kunna göra två saker samtidigt. Lyssna & rita.
 
Detta är ett exempel av hennes tecknande. Som ni ser är det inte en prinsessa i slottet utan en prins. (Tjejen har fantasi ;P) Det är inte den gamla tråkiga storryn när en prins räddar en prinsessa bla bla bla.. Det är nytänk
 
Har just varit och tränat fotboll. Nu blir de dusch och sedan ska jag bädda ner mej med några föreläsningar om katastrofer.
 
HADE!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: