linizfliniz

the one and only.

dunno.

Kategori: Allmänt

Omg, bloggen har typ legat nere!!! Sry m8s, förstå att ni saknat mina uppdateringar! ;)
 
Men har ju som sagt varit å hälsat på Malle i stor stan, el stockholmo! :) Vi hr bara tagit de lugnt, lagat god mat, tränat och varit på Tom tits. Där hade dom en ascool utsällning, Body world. Människor som donerat sina kroppar som plastats in för utställning. Sjukt bra utställning för en sjuksköterska!
 
 
Kan även lägga in 2 fina bilder från Tom tits:
 


 
Har idag gjort min första dag som legitimerad sjuksköterska. Har tagit jobb på hematologen och ska jobba där tills i slutet på sommaren. Vid min sida kommer jag ha min trogene vapendragare Hanna. Kommer bli fett! Har dessutom fått ett asbra schema :)
 
Nu sova. Ska va på jobbet 06.45 imorrn. Gnatt!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: