linizfliniz

the one and only.

Give up or get up!

Kategori: Allmänt

Idag åkte Malle till sitt hem #2 i Sthlm. Tråkigt att hon bor så långt borta! Men om mindre än 2 veckor drar jag och hälsar på henne och vi ska även göra en snabbvisit visit i Linköping! Weehoo :)

Bild från i helgen då vi festade hos Sussi.
 
Annars har jag haft en väldigt seg dag, kännt mej trött heeela dagen! Låg i sängen och typ halsov när jag kom på att jag typ behövde duscha. Såå tänkte att de är väl lika bra jag tränar så jag verkligen behöver duscha. Övervann tröttheten och drog på gymmet! *nöjd* Blev lite löpband, sen träffa jag mina 2 kusiner så körde styrka med dom.
 
 
Imorgon börjar en ny kurs i skolan, katastrofmedicin. Ska bli kul! Ska dock bli mindre kul att kliva upp imorgon med tankte på att jag har lite fel dygnsrytm. Kanske bäst man går å lägger sej nu iaf!
 
gonatt på errrrr!
 
 
 

Kommentarer

  • fröken säger:

    såååå, hur skoj verkar kursen? fick du lära dig nå nytt?ritade du någon fin teckning?

    Svar: Haha, jomen kursen verkar ändå lite spännande. Hoppas på att få byta till din grupp så vi kan äga katastrofövningen ,;) Mja, fick lära mej om hur de funkar i katastrofsituationer och om nedylning/drunkning. Nej, ritade inte i närheten så smygggt somd ej!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
    Lina

    2013-01-07 | 17:32:16

Kommentera inlägget här: