linizfliniz

the one and only.

Helgen.

Kategori: Allmänt

Ja, jag vet! Detta inlägg är liiiiiite sent. För nu är det helg igen. Men detta inlägg kommer handla om förra helgen :)

Den helgen började iaf med en trevlig afterwork på Allstar med ett gäng sköna arbetskompisar på fredagen. Jag har egentligen inte tyckt att Allstar har så god mat men nu får jag ändra mej. Åt jätte gott! Egentligen skulle vi bara ta de lugnt men jag och Racha stannade kvar till stängning. Måste göras om snart! :)

 
Efter fredag kommer lördag. Och då var den årliga sommarfesten ute i Holmsund planerad. Så det var bara att tagga om. Dock ej svårt att finna taggen! ;)
 
#musik #somenights #alkohol #dansa-på-stolar #varmkorv #krig #nattbad #godzilla #rip-godzilla 
#kubb #plasthandksar #rosa/vitt #tighta-grabbar #blodbad #gay #lekstuga #"spy-i-öga" #fylla #spåra #15årpånytt #skratt #livet #osv #osv
 
 
Festade heeela natten lång tills solen gick upp och längre därtill! Vid halv 9 gick jag och la mej i lekstugan som då redan var typ full. Hittade mej iaf en sovplats på golvet. Låg där och asgarvade en långstund innan jag insåg att "här kommer de ej bli någon sömn". Så istället gick jag in och skurade golven osv. Blev 1 timmes sömn i en fotölj.
 
Sedan inväntades att klockan skulle bli 12.00 och Alis skulle öppna. BAKISKÄK!
 
 
Jag sa att detta blev sista sommarfesten jag skulle styra innan jag köper eget hus. Får se hur det blir med den saken :)
 
GODNATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: