linizfliniz

the one and only.

I am sailing.

Kategori: Allmänt

Skriver ett snabbt inlägg innan jag lägger mej och ser ett avsnitt av en serie jag börjat se. "The lying games". Sjukt spännande ;)
 
Efter jobbet idag plockade Malle upp mej och vi drog å käkade pizza ute i Obbola med hennes pappi. Gött nanting! Alis i Holmsund, säger bara de ;) try it.
 
Efter det tog vi båten över till Holmsund för att vinka av Malins kusin som ska ut och segla jorden runt. Fett ballt! Dom ska va borta ett helt år, 365 dagar! Vi hade tänkt möta upp den på våran resa, men de gick ej att tajma.
 
 
Det blåste och va fett stora vågor ute på havet :D weeoo.
 
Sen har jag, Sussi och Malin myst framför Allsång på skansen med marängswich! (Ingen aning hur de stavas, men inte som jag stavat de iaf tror jag :P ) Eller jooo, nu kom jag på.. Typ Marängsvis? men asså, de låter helt fel. 
 
 
Nattlinatti.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: