linizfliniz

the one and only.

Rainy day.

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en riiiiiktiiiig slappardag. Har legat i sängen precis hela dagen och inte gjort ett skit! Eller, jag har legat och kikat boende, resemål, flyg osv inför våran resa. Det är 64 dagar tills vi drar iväg!!!!!!!!!!!!!! :D
 
Har varit en helt perfekt dag för att göra ingenting på. För ute har det regnat. Kan va sjukt mysigt ibland! Höra regnet smattra mot fönstret :) Känns rätt lugnt att det är skitväder ändå, för i helgen då jag är ledig 3 dagar ser de ut att bli toppväder! Gissa om jag ska sooooola då?!
 
 
Ikväll har jag varit på middag hos mor och far. Samt att min syrras familj va här. Det bjöds på grillat! Mums :) Sen haft fotbollsträniiiiiiiiiiiiiiiing. 
 
Sover i Holmiz inatt :) Gonatt.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: