linizfliniz

the one and only.

Arla morgonstund har guld i mun.

Kategori: Allmänt

Klockan är 03.30 och jag är just hemkommen från äventyr. Åhh va jag älskar svensk sommar! ♥ Speciellt Norrlänsk när det är ljust hela natten.
 
Dagen har varit rätt lugn. Legat framför min nya tv och sett serier hela dagen. Förutom en promenix då jag helt randomly stötte på Per. Om jag inte stött på honom skulle min kväll ej blivit så här spännande! Han sjuktsade mej till träningen och på vägen dit bestämde vi att vi sku dra å plocka upp en geocache.
 
Kvällen började iaf med en grymmt utförd träning av hela laget. Efter de blev det ett kvällsdopp, bastu och kvällsfika tsm!
 

Lite baywatch ;)
 
Efter träningen vare ba å svida om till lite oömtåligare kläder och badkläder för här skulle de cachas. Börjde våran cache på Bäverstigen, fett grymmt ställe! Massa omkullgnagda träd. Trodde fan inte bävrar fanns här! Sedan vidare till bad-cachen som innebar att man fick lov att simma ut en bit till en sak i vattnet. Tog ett tag innan vi fattade mod! Va äcklig botten, massa fiskar och jag va rädd att de sku flyta ett lik där. But we did it!
 
 
Sedan tog vi en hel del andra cachear som innebar klättring på hög nivå, en del klurande och upptäckte balla ställen jag inte visste fanns på vägen. Synd bara min mobil ej hade nå batterier typ. Pär tog en del coola bilder iaf! Här nedan är dom jag tog.
 
 
Som jag skrev tidigare var det bara 1 cache som vi skulle ta, men 1 blev --> 9!  4½ timme bara sprang iväg. Har typ haft lite "fördommar" mot geocaching. Men ändrar nu åsikt, fett kul att syssla med :)
 
 
Nä, nu blir de sova. För imorgon väntas lunch-date med Sussi! :D
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: