linizfliniz

the one and only.

I'm on a boat.

Kategori: Allmänt

Har ju inte berättat för er hur mitt å Jens gäddfiske gick i tisdags. Å då kan jag glatt meddela att de blev 4 gäddor och nån liten aborre! :) Tog hem och filéade 3 av gäddorna. Får se om vi vågar oss på att tillaga dom.. 
 
 
Annars då,. jag är lite sjuk. Feber och förkyld! Har varit helt knäckt i kroppen de senaste dagarna. Passar på att bli sjuk då jag är ledig 3 dagar.. Great! Men börjar kännas bättre nu iaf. Imorrn är de åter till jobbet och har en jobbhelg framför mej. Känner ej taggen! Och det värsta är att Hanna har sagt upp sig och kommer att lämna mej om mindre än 1 månad :( 
 
Idag är de 6:e juni och Sveriges nationaldag. Har hängt med pappa idag på dan och nu ikväll har vi varit över på middag hos grannen. Mkt trevligt! <3 Sovit hos mammi och pappi natten som var och gör det även inatt. Bra att bli lite ompysslad då man är sjuk :)
 
Godnatt världen.
 
xoxo / L.
 
 

Kommentarer

  • m. säger:

    men nooo! vad ska hon göra?

    du har ju som tur är inte så länge kvar du heller!

    Svar: Hon ska börja jobba åt kommunen. Fett mkt värdare. Fattar ej varför int jag gör de.. 24900 kr och jobbar var 6:e helg!!! Buhuuu. Nä, men komme rbli en helvettes sommar..
    Lina

    2013-06-07 | 17:49:30

Kommentera inlägget här: