linizfliniz

the one and only.

Loerdag.

Kategori: Allmänt

Bytte pass med Hanna idag så jag jobbade dag istället för kväll. När man jobbar kväll fredag kväll lördag på helgen så hinner man ej göra annat än jobba. Men eftersom jag bytte så har jag ikväll hunnit vara ute i Holmsund och käkat middag med mammi, pappi, min syrra, hennes familj och Peder. Åt jättegod middag, viltkebab! Gjort på älgkött. Kul med något nytt :)

När jag var liten samlade jag på servetter. Så fort jag va på kalas, nån restaurang eller dylikt skulle jag alltid ta med mej servetten hem. Har haft flera lådor med servetter. Idag bestämmde jag och Alma att vi skulle duka med dom till middan.

 
Snyggt va ? ;)
 
Och som ni kanske ser på bilden innan så har vi även varit å plockat en bucket med sommarblomster. Alla blommor kommer ha blommat ut innan midsommar!
 
Nu är jag nyligen hemkommen och nyduschad! Skönt att klockan bara är halv 11 :) Utanför hör man att det är liv och rörelse. Det är ju trots alls lördag
 
Hoppas alla har en bra lördagskväll! :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: