linizfliniz

the one and only.

Midsommar 2013.

Kategori: Allmänt

Hade en fantastisk midsommar. Vi kunde inte haft mer tur med vädret! Dagen innan = regn, midsommar = sol och dagen efter = regn. Yeah! :D
 
Firade som sagt med familjen, syrrans familj och grannarna. Lunchen var enligt tradition hos grannarna. På bordet fanns hamburgare och den vanliga midsommarmaten. Har nu i några år försökt lära mej äta sill. Och inget undantag för i år, blev en sillbit med smaken "midsommar". Kan dock ej säga att jag tyckte det var gott..
 
Körde även all in på snapsen i år. Eftersom jag alltid jobbat och ej kunnat ta mej någon. Utsedde min bror till min "drinking m8".
 
 
Och såklart så skulle vi ha en midsommarstång. Så jag och Alma bestämde oss för att snickra ihop en i smyg. Blev en miniversion av en midsommarstång. Som det sedan blev dans runt! 
 
Arga snickaren!
 
Kvällen spenderades hemma hos "oss". Middag i form av grillat, spel i olika slag och andra trevligheter.
 
Natten spenderades ute på en ö som ni kunde se i förra inlägget :)
 
 
/L.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: