linizfliniz

the one and only.

This is what I'm made of.

Kategori: Allmänt

Ligger i min säng och hör Nause spela på brännbollsyran. Känns fett tråkigt att ej vara där! Hör ba hur publiken skriker och applåderar. Sussi var här en sväng efter att jag sluta jobba. Vi övervägde nästan å ta varsin öl å dra dit ;) Men då har man ju ett jobb man måste sköta 06.45 imorgon.. 
 
 
Annars måste jag bara nämna att torsdagens utgång som inte blev en utgång va fett trevlig. Förfest hos Sussi&Nicke, skulle ut på båten men för mkt folk så blev en grym efterfest med massa goa låtar ist! Feeling.
 
Sen har vi fredagen som va episk! Började med pizza&öl-lunch ute på min innergård i strålande sol. Vi begav  oss sedan ner på campus för att spela våra 3 brännsollsmatcher. Tankade upp med rosé före, under och efter match. Matcherna i sig gick väl inte så bra, men kul hade vi! Sedan drog hela laget hem till mej för en dusch och lite mera rosé. Vidare mot Rött där vi hade bokat bord på deras uteservering för att avnjuta en god middag. Hem till mej igen och styrde lite "förfest". Grannarna plingar på dörren och tycker vi är högljudda vid 23.30, perfekt tajming för oss att gå ner på campus för att se Hoffmaestro och bara dansaloss. Sen blev de max, efterfest hos Öbba och tillsist hemgåg där vid 04.00 i strålande sol och fågelkvitter. Hade jag ej skullat jobba idag hade det även blivit bad men de fick vi skjuta på!
 
Over and out, slut.
 
/L.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: