linizfliniz

the one and only.

När solen går ner.

Kategori: Allmänt

Jag vet att detta börjar bli tjatigt. Meeen, idag köpte jag ett nytt fiskespö och även en årsfiskekort så jag ej behöver tjuvfiska längre ;) Haha, men nog om detta.
 
Har hängt med min pappa hela dagen. Vi har varit å fiskat, hälsat på min syrra och varit å handlat lite saker för att kunna snickra ihop en kaninbur. Min syrra hade nämligen lovat sina barn en sommarkanin men ej styrt upp det. Så idag ringde jag några samtal och nu är det klart! Nästa vecka flyttar en liten kaninunge in hos dom. Det är typ jag som är mest taggad! :D 
 
Kvällen spenderades ute i Holmsund för pizza med familjen och sedan blev det en liten promenix. Skogen är sjukt vacker!
 
Myggen som bor i den är desso fulare.. Detta är bara en del av de myggor som gick i graven ikväll. R.i.p
 
 
/L.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: