linizfliniz

the one and only.

We own it.

Kategori: Allmänt

Har ju typ bott hemma hos mamma å pappa ett tag nu. Va ju dock till lägenheten en sväng och storstädade den här om dagen. Och måste bara påpeka hur fett skönt det är att komma hem till en lägenhet som luktar rent och är städad! För att sedan ta en dusch och smörja in sig i en go-doftande bodybutter och krypa ner i en renbäddad säng :)
 
 
Imorgon är det fredag = jobb på dagen. På kvällen är de fest för de unga på jobbet. Men jag tror jag skippar de med tanke på att jag jobbar dag även på lördag. Sedan är jag ledig i 4 dagar! Weeehooo.
 
Sjukt mysigt ute. Det är mörk och det regnar! Skulle vilja mysa ner mej med en film och bra sällskap, men sängen kallar. Fast, såklart så hoppas jag detta skitväder ger med sej nån gång. Man har ju som blivit bortskämd med bra väder..
 
 
Avslutar med en --> :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: