linizfliniz

the one and only.

Life is life.

Kategori: Allmänt

Denna helg har jag ett fullspäckat schema! På gårdagens schema var lagfekke inplanerat. Hade en riktigt trevlig kväll med bästa laget. Sedan blev de utgång på Allstar. Längesen jag va ute på krogen faktiskt. Träffade många jag kännde, kul! :) När klockan blev 02.00 känndes det bra att slippa stressa till bussen, utan jag kunde istället ta en lugn och skön promenad hem :) 
 
 
Ikväll har jag varit på min kusses spelning. Grillbuffé, bra musik och trevligt sällskap i form av släkt och vänner. Synd bara man ej kunde ta sig en öl eller två, men kommer fler tillfällen. Istället styrde jag upp partytaxi a la Lina. Fick några körningar ändå ;)
 
Nu ligger jag i min gamla säng hemma hos mamma och pappa. Måste säga att den är riktigt skön! Min nya säng är lite hård.. Här kommer jag sova gott! :) Imorgon väntar en bussresa upp till Skelleftå för en fotbollsmatch. Och förhoppningsvis 3 poäng!
 
TAGGARÅÅÅÅÅ! :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: