linizfliniz

the one and only.

Livet leker.

Kategori: Allmänt

Skönt med lediga dagar då solen strålar! Jag har jobbat nästan alla fina dagar så inte fått mycket sol på mej.. Men idag gjorde jag i ordning på ballkongen för att kunna ligga där å pressa. När jag hör någon ropa "Hey bruden!". Ett gäng killar nere på Rött, så bestämmer jag snabbt att det ej blir där jag solar utan går ner på innegården och lägger mej på en gräsplätt där jag ligger i 2½ timme. En av mina grannar som jag förövrigt aldirg träffat förut kommer ner och säger att hon kollat på mej länge och fick lov å kolla så jag levde. Tur man har grannar som bryr sig :)
 

Har även varit nere på stan en sväng och inhandlat lite läskande drycker inför morgondagens brännbolls vm som jag ska medverka i. Taggarååå! Sen fick jag just ett samtal från min gode vän Sussi som säger att efter träningen ikväll taggar vi igång lite lätt med någon öl ;) fettfett.
 
 
Det ska va' gött å leva
Annars kan det kvitta
 
/L.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: