linizfliniz

the one and only.

Måste vattna blommorna!

Kategori: Allmänt

Idag är de fredag, har haft en tuff dag på jobbet. Trots denna tuffa dag så hann jag och Hanna med en lunch-date för första gången på 3 månader som vi jobbat tsm. Höll nästan på ge upp där ett tag att de inte skulle gå, men lyckades tillslut hitta en lucka. De blev Htx2! Och gott vare ;)
 
Fick sms av mammi som frågade om jag ville komma å käka med dom. Vilket var tur jag gjorde! Tonfisk v.s. Grillat. Hur svårt är valet ?! ;)

 
Kvällen blev inte så mkt mer spännande. Tog en dusch och bäddade ner mej i soffan framför en film. Nu ska jag krypa till kojjs eftersom det nalkas jobb imorgon 06.45
 
Känns verkligen inte som det är fredag. Blir som fel dom man är ledig 2 dagar mitt i veckan.
 
nattinatt.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: