linizfliniz

the one and only.

Umeå, björkarnas stad.

Kategori: Allmänt

Ja, då var man tillbaka i Umeå efter en helg i storstan. När jag lämnade Umeå i fredags fanns det en liten tillstymmelse till att björkarna var på väg att slå ut men nu är dom gröna. Fan va skönt att det är sommar! Mötte upp Eve för lite häng i parken. Köpte med oss en pizza. Att jag inte är less på pizza vid det här laget, detta blev min 3:e på 4 dagar :)

 
Sedan förflyttade vi oss till Holmsund där det blev vätskeuppladdning inför storsjöloppet. Fick ba lov att ta med denna bild för den va så fin! 
 
 
Jag och Eve körde på team Rosa/Svart. Inget vi hade bestämmt utan bidde ba så. Vi är förövrigt nöjda med vårat lopp som var på 6,6 km. Vi har bestämt att nästa år blir det milen ;)
 
 
Något av det bästa med storsjöloppet är buffén man får då man kommer i mål!
 













Kvällen avrundades med en godis, chips å film kväll!
 
Nu har jag sådan fet ångest för att imorgon är det tillbaks till verkligheten.. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: