linizfliniz

the one and only.

Hello tomorrow.

Kategori: Allmänt

Har typ aldrig något att skriva längre..
 
Men snart blir de ändring på de! För jag har köpt en surfplatta som ska användas flitigt på resan :) Man har ju typ nämligen WiFi på alla boenden.
 
Idag har varit mest en slappardag. Legat i sängen å sett serier och "städat" lite i lägenheten. Sen har jag hängt med Sussi och Eve och dom har ÄNTLIGEN har bokat sin resa! Dom kommer och möter upp oss 3 veckor i Filippinerna :D *Weeehoooo*
 
Efter bokningen firade vi med lite Maxkäk och fotbollsträning.
 
 
Nu ett avsnitt serie och sen sova! Sover hemma hos mamma å pappa inatt eftersom jag ska till frissan imorgon. Och som jag sagt många gånger förut, MIN GAMLA SÄNG ÄR SÅ FETT SKÖN!
 
Nattinatt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: