linizfliniz

the one and only.

Road trip to Ikea.

Kategori: Allmänt

Blev upplockad 07.00 av Jesse och bilen rullade sedan ner mot Sundsvall och destination Ikea. Bilresan gick fin fint! Dock utan musik. Men vi vägde upp med egen sång samt lite bil-lekar :)
 
Anländer till Ikea 09.54. Går då raka vägen in på självplockningslagret och lägger undan ett bord som faktiskt var målet med denna resa. Alltså, ett matbord till Jens. Sedan drar vi av sisådär 4 rundor inne på Ikea med en lunchpaus mitt på hållet. När vi just känner att vi är klara och har gått ut kommer jag på att jag lovat min jobbarkompis att köpa nå lådor åt honom, så bara att traska in igen.. Hittar lådorna och även lite mer krimskrams
 
Lite bilder:
 
Dagens minus:
- Ingen "fungerande" bilstereo. 
- Paradisbadet var stängt :(
- Fel underdel till bordet Jens köpte!!!!
- Nästan soppatorsk.
- Felkörningar.
 
Men trots detta så är jag nöjd med dagen :)
 
 
4 dagar till helg!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: