linizfliniz

the one and only.

Welcome to my paradise.

Kategori: Allmänt

Just hemkommen från kvällsjobb. Känns som de kommer bli en helt okej jobbarhelg ändå! Jobbar dag imorgon och sedan kväll söndag. Så imorgon ska jag hänga med mina girlz en sista gång innan jag å Malle drar iväg på våran resa :) Ska bli kul att träffa alla och skönt att kunna göra något trots att man jobbar.
 
Nedräkningen har verkligen börjat till resan nuuuu. 3 jobbpass kvar och 5 dagar kvar!!!!!!!! :D
 
Hihi, jag ser alltid så grym ut på alla bilder :) Har min nya favvotröja på mej. STAR WARS ♥
 
Började iaf packa lite till resan i morse. Brukar alltid göra det natten innan. Men tänkte att jag sku va ute i god tid denna gång :) För de jag hade med mej på förra långresan var katastrof! Inget som matchade varandra och bara fula saker som jag tänkte att jag kunde kasta..
 
Tack-och-hej-leverpastej.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: