linizfliniz

the one and only.

Krasch bom bang.

Kategori: Allmänt

Igårkväll när jag va på väg till jobbet kommer jag cyklande ner för en backe med rätt bra fart och helt plötsligt tappar cykeln fästet och.. krasch.. där ligger jag. Men lika snabbt som jag kraschat är jag uppe på cykeln i hopp om att ingen ska se mej! Men tätt bakom kommer en gubbe cyklande och slänger ur sig "Du cyklade en isfläck!" och cyklar vidare. En gubbe som va på cykel en bit framför mej vänder sig om och säger "Du har väl inte ätit äggröra?" 1. Ja, antagligen vet jag väl att jag cyklat en isfläck! och 2. Vad menar den andra gubben med äggrörekommentaren?! Mkt oklart!
 
Hur som helst, klarade mej utan allvarliga skador!
 
 
 
Cykla lugnt!
 
 
 

Kommentarer

  • M. säger:

    Hahaha men va?😂

    2015-10-14 | 20:48:38

Kommentera inlägget här: